Asus M2400N - bærbar
Fra : Peter Elmkvist Snabe

Dato : 27-07-03 09:41

Hej

Tillader mig også at prøve i denne nyhedsgruppe - har ikke fået så meget
respons i dk.edb.hardware.baerbar - håber det er i orden

Jeg har nogle spørgsmål vedr. ovennævnte, som jeg håber i vil være
behjælpelig med?

A.
Er det et godt/dårligt produkt?

B.1.
Hvilken kvalitet er tastaturet af?

B.2.
Indeholder det Æ,Ø og Å og sidder de normalt? Har de samme størrelse som de
andre taster?

B.3.
Siger tasterne klik - når man trykker dem ned/larmer tasterne?

C.
Lamerne computeren?

Fra : Niels Sørensen

Dato : 31-07-03 18:05

"Peter Elmkvist Snabe" <ingen@langtudeiskoven.dk> skrev i en meddelelse

Hermed en kort besked, da jeg kun har prøvet den et par gange - og ikke ejer
en selv. (men har anbefalet andre den ud fra det jeg har set.)

> A.
> Er det et godt/dårligt produkt?
Jeg har anbafelet den til andre - jeg har selv en tidligere model, og jeg
sysnes Asus er et godt produkt, hvor især M2400 er let og stilfuld.

> B.1.
> Hvilken kvalitet er tastaturet af?
Udmærket efter min mening.. Har ikke prøvet så mange.

> B.2.
> Indeholder det Æ,Ø og Å og sidder de normalt? Har de samme størrelse som
de
> andre taster?
Jeps!

> B.3.
> Siger tasterne klik - når man trykker dem ned/larmer tasterne?
Nix, de klikker ikke og de larmer ikke. De er faktisk meget lydløse og
"lette" at skrive på - ligesom langt de fleste bærbares tastaturer.

> C.
> Lamerne computeren?
Der er Mobile eller Centrino-CPU i hvilket betyder, at der ikke er ret stort
behov for kæling - så den larmer kun meget lidt. Faktisk er den helt lydløs
det meste af tiden, men når blæseren engang imellem sætter til kan man da
tydeligt høre den - selvom den ikke larmer så meget som en alm. blæser eller
fx en blæser i en gl. Vega....

VH Sørensen