CDR-medier hvor?
Fra : Martin Berentzen

Dato : 27-07-03 09:25

HEJ!

Hvor køber I jeres tomme CDR-medier, evt. et lille link til Tyskland? Det
skal gerne være kvalitets-skiver.... mange tak..

--
Mvh Martin Berentzen
Fjern venligst NOSPAM i emailadr... tak..

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 27-07-03 11:24

Jeg køber mine her: http://www.cdrsite.com/ og har aldrig haft problemer...
--
Mvh. Peter.

Fra : Martin Berentzen

Dato : 27-07-03 10:34

> Jeg køber mine her: http://www.cdrsite.com/ og har aldrig haft
problemer...

Hvilke plejer du at købe? Jeg tænker på CDR-80, der er godt mange at vælge i
mellem?! De har da Verbatim og TDK som jeg kender, de er da gode nok eller
hva? Men så er der også alt muligt andet gejl.... skal man mon købe de der
guld-version? Lidt forvirrende...