Skal jeg købe dette eller hvad....
Fra : MuLLE

Dato : 25-07-03 11:48

Hej NG.

Jeg har tænkt mig at købe følgene i dag:

ER det et godt system, kan i anbefalde det ?
Er der noget jeg skal vide ?
Jeg skal bruge det til videoredigering, kan det det ?

Kort sagt spiller jeg mine penge, for det er jo dyrt....

Håber på hurtig svar, da jeg skal hente det hvis det er ok.

MVH MuLLe

Fra : klander

Dato : 25-07-03 13:36

"MuLLE" <mullde_berg@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej NG.
>
> Jeg har tænkt mig at købe følgene i dag:
>
> ER det et godt system, kan i anbefalde det ?

Ja, det et godt sæt men dyrt !!

> Jeg skal bruge det til videoredigering, kan det det ?

Nu er det jo højtaler og lydkort, man bruger nårmalt et TV / Vidiokort til
videoredigering !!

Men ingen tvil om at du får en god lyd ;)

Kurt

Fra : MuLLE

Dato : 25-07-03 17:20

> Men ingen tvil om at du får en god lyd ;)
>
> Kurt
>snip<

Tak for det..

Har købt det......

MvH MuLLe

Fra : "

Dato : 25-07-03 19:28

MuLLE wrote:

> Tak for det..
>
> Har købt det......

Lad os så få at vide om hvad du synes om det.

Fra : MuLLE

Dato : 26-07-03 08:16

> Lad os så få at vide om hvad du synes om det.
>
> mvh
>
>snip<

Det lover jeg.

MvH MuLLe