canon 660 driver
Fra : randi

Dato : 25-07-03 07:29

jeg har en canon lbp-660 laser printer og har netop skiftet til windows XP

Nu er problemet at på canon's hjemmeside fåes kun printerdrivere til og med
win 2000 og når jeg installere denne får jeg advarselsskilt om at den ikke
sikkerhedsmæssigt er god til XP. Det kan jeg såmænd godt leve med - men
resultatet er at den kun virker en gang imellem. De andre gang melder den at
porten lpt1 ikke eksisterer.

Er der nogen der ved hvad jeg kan gøre?

mv
randi

Fra : Lars Grau

Dato : 25-07-03 09:17

Hej

Har du hentet en driver ned som passer til w2k, for den skulle du kunne
bruge, da w2k og xp senste det sammen system.

Mvh

Lars

Fra : randi

Dato : 25-07-03 10:10

jeg har hentet windows 2000 ned og det er den der giver problemer
randi

Fra : BorreBoy

Dato : 25-07-03 15:44

> [...]
> sikkerhedsmæssigt er god til XP. Det kan jeg såmænd godt leve med - men
> resultatet er at den kun virker en gang imellem. De andre gang melder den

W2K driveren er desværre den bedste
Blev selv nød til at købe en ny (ikke Canon) printer...

--
Med venlig hilsen,
Thomas Borre.