Zalman CNPS7000A-C/Chaintech 7VJL Apogee
Fra : K E Nielsen

Dato : 24-07-03 07:47

Er der nogen der ved om disse er kompatible?
Jeg synes ikke det fremgår klart af Zalman's hjemmeside.

---

Fra : JK

Dato : 24-07-03 10:11

On Thu, 24 Jul 2003 08:46:43 +0200, "K E Nielsen" <karle@ofir.dk>
wrote:

>Er der nogen der ved om disse er kompatible?
>Jeg synes ikke det fremgår klart af Zalman's hjemmeside.

Nu fandt jeg lige ud af, at dit bundkort er socketA.

Du skal have den nye model af Zalman til socketA/478:

Zalman CNPS-7000A-C

http://m-e.dk/shop/default.asp?setlng=1&productid=16967

den koster 50 kr. mere end den gamle.

Derudover kan der jo være pladsproblemer i kabinet. Men denne køler er
ialfald ikke til montage i 4 huller i bundkortet.

hilsen

John

Fra : MN

Dato : 24-07-03 17:39

"JK" <johnknuhtsen@FJERNmail.dk> wrote in message

> Nu fandt jeg lige ud af, at dit bundkort er socketA.
>
> Du skal have den nye model af Zalman til socketA/478:
>
> Zalman CNPS-7000A-C

Det er jo også den køler John skriver om.

Mogens

Fra : K E Nielsen

Dato : 24-07-03 18:02

Ja det er også den køler jeg spørger om! (se emne)

---