Hvor vigtig er blæseren på Asus A7V133?
Fra : Wee-Hung Martin Tong

Dato : 04-04-01 11:59

Hejsa Alle

Har lige bestilt 3 maskiner fra Zitech til mit arbejde, med ovenstående
motherboard. De nævnte, at Asus havde tilbagekaldt mange Asus A7V133, pga.
den støjende Northbridge blæser. Så derfor ville jeg få de nye Asus A7V133
med passiv køling.

Men er det ikke en forringelse?

Mvh. Martin T.

Fra : CTK

Dato : 04-04-01 12:51

vi kan da godt bytte, den larmer af h... til....

andre producenter af lignende bundkort med samme chipset kører med passiv
køler, og det fungerer tilsyneladende fint

Fra : Lars - \(Hillerød\)

Dato : 04-04-01 19:03

Jeg skiftede blæseren på mit A7V133 med en Sunon til 69,-
DEN er lydløs..
Men jeg ved ikke om den overhovedet er nødvendig

Lars