skolevejleder til tingbjergskole
Fra : fairy

Dato : 11-08-03 10:26

jeg er flyttet til pakistan og her faar jeg problemer med at faa plads i
gymnasiet da de er ikke sikker paa at jeg har klaret min
folkeskole...derfor vil jeg gerne kontakte min skolevejleder THORKILD
RANUM i tingbjerg skole men jeg har ikke hans e-mail adresse...hvis der
er nogen der gaar paa tingbjerg skole eller kan skaffe hans e-mail
adresse til mig vil jeg vaere MEGET taknemmelig
med venlig hilsen,
Fariha

http://www.kandu.dk/

Fra : Jesper Krogh

Dato : 11-08-03 10:42

I dk.undervisning.folkeskole, skrev fairy:
> [...]
> er nogen der gaar paa tingbjerg skole eller kan skaffe hans e-mail
> adresse til mig vil jeg vaere MEGET taknemmelig

Efter lidt googlen rundt:
http://www.suv.dk/vejl/vejlovs.htm#t

--
../Jesper Krogh, jesper@krogh.cc