Kender noget til en race EXMOOR?
Fra : Aleks og Karina Rasm~

Dato : 04-04-01 11:33

Mon det er noget der kender en race Exmoor, jeg er eftersom vilde med denne
race, men det findes en avlsforeningen i sverige. er jeg stadig besat på at
finde en i Danmark.

Måske har du selv en pony af denne race??

Ved I ellers noget om hvor man kan skaffe en i DK.

Karina

Fra : Pia & Michael Robdru~

Dato : 04-04-01 20:49

Jeg ved at der er noget der hedder Exmoor Staldens Ponyklub, Kulhusvej 4,
2800 Lyngby

Men om de har Exmoor's ved jeg godt nok ikke.
Jeg kan ikke finde noget avlsforbund - heller ikke på lr.dk, men jeg mener
at de har haft udstillet på Roskilde Dyrskue.
Min søster har haft en Exmoor.

Mvh. Pia

Fra : Heidi Høegh

Dato : 05-04-01 05:55

Pia & Michael Robdrup <robdrup@paradis.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9afu32$5lr$1@news.inet.tele.dk...
> [...]
mener
> at de har haft udstillet på Roskilde Dyrskue.

Hej

Jeg har i sin tid gået i Exmoor Staldens rideklub, og dengang havde de
Exmoor ponyer, så det er da forsøget værd. Det var i øvrigt en udmærket
rideklub, i hvert fald dengang.

Med Venlig Hilsen

Heidi Høegh

Fra : Aleks og Karina Rasm~

Dato : 05-04-01 11:00

Jeg har ringet til Exmoor stalden, men de har ikke sådan en race mere, s¨å
de ved ikke hvor jeg skulle få fat i en race..
Jeg forsøger stadig at lede efter en race

Karina