Embedded menu styring..
Fra : Brian H.

Dato : 10-08-03 19:10

Hej,

sidder og roder med noget grafisk display, hvor jeg skal lave et menusystem
med undermenuer.
(lidt ala Nokia's måde at gøre det på !?)
Skriver til en AVR i C.

Nogle der har nogen gode ideér til hvordan man styrer sådan en menu nemt og
fedt ?

PFT
/Brian

Fra : Bertel Brander

Dato : 10-08-03 19:49

Brian H. wrote:
> [...]
> Skriver til en AVR i C.
>
> Nogle der har nogen gode ideér til hvordan man styrer sådan en menu nemt og

Jeg lavede en gang en simpel menu styring som du måske kan bruge som en
start. Source koden er lidt for lang til at jeg vil poste det her, så du
kan finde det her:

http://home20.inet.tele.dk/midgaard/menu.zip

Hvis du har en Borland kompiler, kan du bruge den til at kompilere et
lille demo program.

Jeg tror at de fleste vil synes at diskursion om min implementation er
Off Topic i denne nyheds gruppe.

/b
--
Bertel Brander, author of Wain, a free text editor for Windows:
http://home20.inet.tele.dk/midgaard/