Sætte tekst og billed ind med PHP
Fra : Nederbasse

Dato : 10-08-03 11:30

Hej Gruppe

Jeg skal bruge et 'interface' i PHP som kan sætte noget tekst og et billede
ind på en allerede eksisterende side.

Det skal bruges til at opdatere en nyhedsside og dem der skal opdatere siden
har intet kendskab til HTML, der skal være et felt hvor man skriver teksten
og mulighed for at uploade et billede der automatisk bliver sat til HxB i
pixels.

Det må ikke være med en database.

Findes der sådan noget ? jeg har set på forskellige men enten kræver de en
mySql db eller der skal installeres noget på serveren.

Lars

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 10-08-03 11:47

Nederbasse wrote:
> Findes der sådan noget ? jeg har set på forskellige men enten kræver de en
> mySql db eller der skal installeres noget på serveren.

http://www.php-faq.dk/index.php?faq=22

mvh
Johan

Fra : Nederbasse

Dato : 10-08-03 17:06

"Johan Holst Nielsen" <johan@weknowthewayout.com> skrev i en meddelelse

> http://www.php-faq.dk/index.php?faq=22
>
> mvh
> Johan

Det må du rigtigt meget undskylde -jeg skal aldrig gøre det mere

Lars

Fra : Hulen

Dato : 11-08-03 10:00

jamen HALLO hvis dette ikke er et hjælpe "forum" hvor skal man så poste ???
for jeg kunne godt bruge ala samme news script, og nu tør jeg jo næsten ikke
spørge om noget, men er der ikke en der kan hjælpe anyway ??

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 11-08-03 10:10

Hulen wrote:
> jamen HALLO hvis dette ikke er et hjælpe "forum" hvor skal man så poste ???
> for jeg kunne godt bruge ala samme news script, og nu tør jeg jo næsten ikke
> spørge om noget, men er der ikke en der kan hjælpe anyway ??

Jo netop.. et _hjælpe_ forum. Vi laver ikke scripts - med mindre du er
indstilling på at sende en check - så står jeg gerne til rådighed.

Prøv at programmere selv - eventuelt via artiklerne på websiderne som du
kan finde via http://www.php-faq.dk/index.php?faq=3 Når du løber ind i
problemer længere henne i fasen er der helt sikkert en masse som står på
spring til at hjælpe dig...

Men vi er altså ikke betalt for at sidde her - derfor skal du ikke regne
med komplette løsninger - med derimod hjælp til dine løsninger når du
kører fast.

mvh
Johan