Lotteri
Fra : Lasse F. Jensen

Dato : 10-08-03 11:25

Jeg fik igår en mail om at jeg havde vundet 2 mil euro fra et lotteri firma
de hedder universal stakes lottery Ireland MEEEEN jeg går da stærkt ud fra
at det bare er fup.Er der nogen der kender til dette firma ??

Lasse Frejlev Jensen

Fra : Bjarke Dahl Ebert

Dato : 16-08-03 10:34

"Lasse F. Jensen" <asdal@pc.dk> wrote in message

> [...]
> de hedder universal stakes lottery Ireland MEEEEN jeg går da stærkt ud fra
> at det bare er fup.Er der nogen der kender til dette firma ??

Tro mig, det er ikke fup!!!
Jeg kender *mange* der har modtaget de 2 mio ?, helt uden at have deltaget i
noget lotto.

Du skal ringe tilbage til dem på det telefonnummer de oplyser i emailen.
Nogle gange oplyser de, at du lige skal betale kontingent til deres
lotto-klub, for at du bliver berettiget til at modtage udbetalingen. Men 100
irske pund er vel ikke ret meget for at modtage ?2mio, hvar???

Mhv. Bjarke

Fra : michaelen

Dato : 03-09-03 13:32

"Bjarke Dahl Ebert" skrev d. 16-08-03 10:34 dette indlæg :
> [...]
Men 100
> irske pund er vel ikke ret meget for at modtage ?2mio, hvar???

jeg har lige modtaget en mail fra universal lottery holland, hvori der
står at jeg er den
heldige vinder af 400,000 dollars. !
jeg blev lidt forbavset over at jeg ikke skulle maile tilbage, men
derimod ringe til en agent i holland der kunne bekræfte gevindsten.
Nysgerrigheden vandt. Jeg ringede - og fik at vide at det var da min
software blev registreret at jeg kom ind i lotteriet, da det skulle
fremme lysten til lovlig indkøbt software. Fint nok. Han fik dog mine
vundne dollars til at blive til euro undervejs i samtalen, sååååå - men
de er jo også gode nok. Så kom endelig det jeg havde ventet på. jeg
skulle bare indbetale 300 euro i administration, så ville pengene gå ind
på min konto. Han ville sende fax med bekræftelse. Er der andre
"heldige" der har vundet den store gevinst ?

Mvh

michael

http://www.kandu.dk/