MTB cykel
Fra : J.A.

Dato : 10-08-03 10:12

Hvordan finder man ud af hvilken størrelse MTB cykel, som man skal have !
Jeg er 180 cm høj hvis det hjælper !

Jeg har fået en, som er 19", men syntes at den føles lidt lille. Skal de
være det ? Jeg kan sagtens køre på den, men så er sadlen også sat op til
max. højde !

Håber at nogen kan hjælpe, da jeg ingen forstand har på dette !

mvh
J.A.

Fra : Søren

Dato : 11-08-03 20:37

Hej,

Prøv engang at poste dit indlæg i

dk.sport.cykling

Dér tror jeg, du kan være heldig at få et godt kvalificeret svar.

Hilsen
Søren