Tandbørste Timeglas gået i stykker -
Fra : Frans Meyer

Dato : 09-08-03 23:53

Hej

Beklager hvis der findes en mere oplagt gruppe at poste i...

Men da det handler om et barn - prøver jeg her....

På ferietur i Italien købte vi en tandbøste holder i træ - med en udskåret kat.

Der sidder så et timeglas i træ, i en plastholder - man vender i bunden når man starter sin børstning.
i 3 minutter.

Det er desværre gået i stykke - så:

Hvor kan man købe sådanne små timeglas i DK

vh
Frans

Fra : TBP

Dato : 10-08-03 11:44

Hej Frans

Jeg bestilte en hjem igennem legetøjsforretningen.

Hej fra Britta