Browser
stl_s 3840
arlet 2470
IE open in new window
Fra : Kenneth Oestergaard

Dato : 09-08-03 23:18

Indtil for ganske nyligt kunne jeg holde shift nede og klikke på et
hyperlink og hyperlinket blev åbnet i et nyt vindue. Og ligeledes kunne jeg
højreklikke på linket og vælge åbn i nyt vindue. Nu sker der ingenting når
jeg prøver at gøre det. Jeg har aldrig været ude for dette problem før og
aner ikke hvordan jeg løser det.

Det samme gælde hvis jeg sidder med Outlook og der er et hyperlink heri, så
åbnes IE når jeg klikker på linket. Der sker ingenting.

Håber på lidt hjælp.

Kenneth Østergaard

Ved direkte svar fjernes NS fra mailadressen

Fra : Kenneth Oestergaard

Dato : 10-08-03 17:54

Kenneth Oestergaard wrote:
> [...]
>
> Det samme gælde hvis jeg sidder med Outlook og der er et hyperlink
> heri, så åbnes IE når jeg klikker på linket. Der sker ingenting.

Svar fundet her:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;Q281679&sd=tech

Fra : Leo E

Dato : 10-08-03 18:25

"Kenneth Oestergaard" <keonsdk@yahoo.dk> wrote in message news:<3f357323$0$48908$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>...
> [...]
>
> Det samme gælde hvis jeg sidder med Outlook og der er et hyperlink heri, så
> åbnes IE når jeg klikker på linket. Der sker ingenting.

hmm, hvorfor venstreklikker du ikke?
Leo

Fra : Kenneth Oestergaard

Dato : 11-08-03 06:58

Leo E wrote:
> hmm, hvorfor venstreklikker du ikke?
> Leo

Venstreklikke så åbnes billedet i samme vindue. Det duer bl.a. ikke med
outlook, der åbnes link i ny vindue.
Men jeg venstreklikker skam også.. det afhænger af hvad der skal åbnes og om
jeg skal tilbage til "startsiden" igen.

Fra : Leo E

Dato : 11-08-03 10:41

"Kenneth Oestergaard" <keonsdk@yahoo.dk> wrote in message news:<3f373082$0$48916$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>...

> [...]
> outlook, der åbnes link i ny vindue.
> Men jeg venstreklikker skam også.. det afhænger af hvad der skal åbnes og om

En hurtig måde at komme tilbage til startsiden-lige til højre for
tilbage knappen i værktøjslinjen er der en lille trekant-prøv den.
Snakker jeg helt ved siden af?
Hilsen: Leo

Fra : Leo E

Dato : 11-08-03 10:38

> [...]
>
> Det samme gælde hvis jeg sidder med Outlook og der er et hyperlink heri, så
> åbnes IE når jeg klikker på linket. Der sker ingenting.

Ang. det første, kan du stille IE til at åbne i nyt vindue (hvis du
ikke har gjort det) -funktioner-internetindstillinger-avanceret-fjern
flueben i genbrug vinduer osv.
Leo

Fra : Kenneth Oestergaard

Dato : 11-08-03 18:10

Hej Leo,

tak for dine indlæg. Jeg kender godt drop-down menuen ved siden af
"back-knappen", men bruger den yderst sjældent.

Shift+v.klik er nu ellers meget brugbar :)

Fra : Leo E

Dato : 12-08-03 05:40

"Kenneth Oestergaard" <keonsdk@yahoo.dk> wrote in message news:<3f37cddd$0$48916$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>...
> Hej Leo,
>
> tak for dine indlæg. Jeg kender godt drop-down menuen ved siden af
> "back-knappen", men bruger den yderst sjældent.
>
> Shift+v.klik er nu ellers meget brugbar :)

Velbekomme-ku´du bruge dem?
Leo