autostol hvornår
Fra : Musen

Dato : 09-08-03 21:23

Nu varer det ikke ret længe inden lillemanden er for stor til liftnettet
(det er en af de modeller med indlæg til liften), men hvornår er det
egentligt forsvarligt at putte ham i en autostol?
Vi har to modeller, den ene er en af de små til at bære. Den er let at
montere, men han sidder ikke ret stabilt i den synes jeg. Den anden er lidt
mere uhandy, og stor, men den "sluger" ham nærmest, så han sidder godt (den
er også mere polstret)
Det skal måske for en god ordens skyld nævnes, at han er født d. 14. maj og
vejer 6,6 kg.

Venlig hilsen Mia

--
babytøj (dreng), dametøj og barnevogn sælges, kig på
www.sitecenter.dk/ungernes

Fra : nicolehh

Dato : 09-08-03 21:43

"Musen" skrev d. 09-08-03 21:23 dette indlæg :
> [...]
>
> Venlig hilsen Mia
>
> --
> babytøj (dreng), dametøj og barnevogn sælges, kig på

Det er OK med autostol lige så snart han passer den... Altåshvis du har
en stol til nyfødte er det OK at bruge den til nyfødte, men du skal bare
være opmærksom på at han ikke må sidde for længe i den til at begynde
med, det må de i det hele taget aldrig, men start langsomt op, altså
10-15 min. af gangen til at starte med, og så stille og roligt trappe op
derfra...

syntes personligt at du skal vælge den stol der føles bedst for dig,
bare han passer stolen, altså at den er godkendt til hans alder/vægt...

http://www.kandu.dk/