asus p4p800
Fra : Jørgen vorre

Dato : 09-08-03 17:44

Hej
Jeg har lige købt en asus p4p800 bundkort og fået update til bios 1009.
Så er det at jeg ikke kan finde pat (Performance Acceleration Technology)
er der nogen der kan fortælle mig hvor den er eller den er alt tid slået til
automatisk.
Jørgen

Fra : Allan / Kolding

Dato : 09-08-03 21:14

Har et magen til selv.
Har hørt man kan se det ved at indstall. et program ?
Jeg ved ikke hvilket program.
Men en nævnte at hans P4P800 med Bois 1009,
var PAT aktiveret.
Det kunne nu være rart selv at se det.

Men lad os da håbe at nogen skriver et eller andet her i tråden.
Jeg følger med.

Forøvrigt er jeg yderst tilfreds med mit bundkort.

Allan / Kolding

KLIP

Fra : Svend

Dato : 12-08-03 00:35

"Allan / Kolding" <allan.bruhn@_V_Æ_K_stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> Har hørt man kan se det ved at indstall. et program ?
> Jeg ved ikke hvilket program.
> Men en nævnte at hans P4P800 med Bois 1009,

Læs :
<http://www.abxzone.com/forums/showthread.php?s=&threadid=49814&highlight=p4
p800+deluxe+guide>

Fra : Allan / Kolding

Dato : 12-08-03 19:54

"Svend" <2@lazy.dk> skrev i en meddelelse
> Læs :

<http://www.abxzone.com/forums/showthread.php?s=&threadid=49814&highlight=p4
> p800+deluxe+guide>

Ja mit er PAT er disabel !!

Install. CPU-Z og min Performense mode er Disabel.
I bios står den til auto.

Har prøvede at den til turbo i bios, så tilter den,
og skal have en clear c-mos.

Gad vide om det er mine ram som er for ringe / billige
PQI PC3200 2x512 mb.
Mine kører 200.5 mhz.
Hvor det de viser på siden kører 223 mhz
med PC3700 ram ???!!

Allan / Kolding

Fra : Allan / Kolding

Dato : 13-08-03 16:57

Prøv lige at læse det indlæg som aragorn har skrevet
" Valg/køb af mobo!!!"

Nu er mit PAT enabled på mit P4P800

KLIP