Sukkersyge !!
Fra : *gavtyven*

Dato : 09-08-03 17:05

Hej
Kender i nogle sider omkring Sukkersyge ??
Og sider med opskrifter på god mad uden sukker ??

Venligst skriv DIREKTE til mig da jeg ikke tjekker her ret tit !!

trads@get2net.dk

--

Henrik Olesen
Randers

Fra : John Sahl

Dato : 09-08-03 17:41

www.diabetes.dk

> Og sider med opskrifter på god mad uden sukker ??

På samme side finder du :
http://www.diabetes.dk/default.asp?id=2000

> Venligst skriv DIREKTE til mig da jeg ikke tjekker her ret tit !!

Nej tak, dette er usenet, ikke en personlig mailservice.

--
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
Når du er træt af /Tidens Kvinder/