Stencils
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 09-08-03 15:07

Hej

Jeg står og mangler Helix stencils. Nærmere betegnet 30mm Old English,
20mm Standard og 30 mm Standard.

Men hvor finder jeg lige sådan nogle? Om det er over internettet,
grossister, små sidegadebutikker eller andet er jeg ret ligeglad med.

Og hvis det bare er noget der ligner, så er det lige meget om det er
Helix.

Jeg har selv fundet dem i masser af amerikanske online-butikker, men
ikke en eneste af dem har ville sende til Danmark.

Mvh Trine

Postet både i dk.forbruger og dk.fritid, FUT til dk.fritid.

http://www.triane.dk, billig overnatning i Nordjylland
http://www.bierstedjuletraeshandel.dk, æresporte og gran

Fra : Kathrine

Dato : 11-08-03 20:28

"Trine Kornum Christiansen" skrev:

> [...]
>
> Men hvor finder jeg lige sådan nogle? Om det er over internettet,
> grossister, små sidegadebutikker eller andet er jeg ret ligeglad

Prøv at kontakte:

Tutein og Koch A/S
Farvergade 8
1463 Kbh K

Tlf: 3313 3633

www.tuteinogkoch.dk

Det er en proff. forretning med alt indenfor tegning og papir.

--
Kathrine
---