"Siden kan ikke vises"
Fra : Hans-Henrik Husen

Dato : 09-08-03 11:38

Når jeg går ind på en bestemt hjemmeseide og klikker lidt længere ned i
hierakiet (en betalingskanal), får jeg pludseligt beskeden "Siden kan ikke
vises". Nu er jeg rimelig sikker på, at der ikke er nogle problemer med
sitet, for det har virket for en måneds tid siden uden problemer. Jeg har
derimod en anelse om, at det er pc'en der strejker. Jeg har kørt med Zone
Alarm Pro (som i øvrigt skulle de-aktiveres for at se siderne), men nu helt
afinstalleret det i håb om det hjalp, men det gjorde det ikke. Jeg har
slettet filerne i den midlertidige internetmappe, har ikke rettet i
sikkerhedsindstillingerne i IE 6,0. Men der må være sket ét eller andet i
opsætningen/browserindstillingerne som jeg ikke er herre over.

Jeg kører med XP Home, en P-4 2,26 Ghz og 512 mb ram, GF - Ti-4600.

Nogen ideer til hvad det kan skyldes baseret på denne lidt grove diagnose?

mvh
hans-henrik

Fra : Kim

Dato : 09-08-03 12:00

"Hans-Henrik Husen" <hh.husen@mail.dk> wrote in message
> [...]
|
| Jeg kører med XP Home, en P-4 2,26 Ghz og 512 mb ram, GF - Ti-4600.
|
| Nogen ideer til hvad det kan skyldes baseret på denne lidt grove diagnose?

Er der sat hak ved 'SSL 2.0' og 'SSL 3.0' i din IE - Funktioner-Internet
indstillinger-Avanceret?

Et andet problem kan være din udbyder og/eller router. Port 443 skal være
åben, for at kunne vise sikre sider( https).

--
Mvh.

Kim
Kim.hansen@REMOVEpc.dk

Fra : Peder Hanghøj

Dato : 11-08-03 21:46

Jeg har præcis den samme oplevelse med told og skats hjemmeside.
Der er sat flueben i SSL2 og 3.
Jeg benytter også zone alarm og windows xp.

Jeg har en maskine i vores net, som kan vise siderne, så det er vel ikke
routeren.

Jeg spekulerer på om det er en opdatering af xp, der har gjort et eller
andet???
Det er godt nok mærkeligt.

Peder Hanghøj