Mine tre katte
Fra : Anja Dalsgaard

Dato : 04-04-01 10:29

Hejsa alle katteelskere!

Jeg vil gerne dele min egen historie med jer allesammen.

For ca. tre år siden kom der en vild kat hjem til os. Den var meget sky, men
jeg kunne jo ikke lade den være, så jeg begyndte at fodre den. Der gik noget
tid inden, vi kunne kæle med den. Efter at den var blevet "tam", begyndte
den at komme ind i huset, sov i sengen osv.

Året efter i april 1999 fødte den fire killinger, de var allesammen
forskellige, så hvem faderen er, er et godt spørgsmål (han må have mange
farver), for den ene var helt sort, den anden grå-stribet, den trejde rød og
hvid og den sidste var sort og hvid.

Den sorte kom vi af med til nogle søde mennesker, og vi ved, at katten har
det godt. Den styrer hele huset, der hvor den bor.
Den grå-stribede løb væk en dag, og vi ledte og ledte, men vi fandt den
aldrig. Hvad der er blevet af den, ved vi ikke, men vi håber på, at den har
det godt, hvor den så end befinder sig.
Den sorte og hvide hedder Jones og er en rigtig lille laban. Den elsker at
komme så højt op som muligt, og den ligger tit ovenpå vores høje skabe i
køkkenet, samt sover sammen med vores 8 måneder gamle dreng i fodenden af
hans tremmeseng.
Den røde og hvide hedder Garfield, hvad ellers. Det er hunden i vores lille
familie, den kommer med en bold, hvis man kaster den til den, i munden
altså. Den er vild med bolde. Det er ret sjovt at lege med den.
De fire killingers mor har vi også endnu, hun hedder forresten misser, men
hun er mere eller mindre kun udekat, og hun styrer hele kvarteret (vi er
lige flyttet i nyt hus for ca. 6 måneder siden). Hun jager naboernes hunde
hjem, så det er bare fint, vi klager ikke.

Det var min egen lille historie om mine tre katte.

Mvh
Anja Dalsgaard

Fra : Ulla

Dato : 04-04-01 21:45

Hej Anja

Det lyder til at det er nogle søde katte du har. Velkommen i gruppen.

--
Med Venlig Hilsen
Ulla og Asger