billeder og tekst.
Fra : Kim K Petersen

Dato : 08-08-03 18:05

Hej.
Jeg er ved at lave en hjemmeside med Frontpage.
Jeg har taget ca 500 digitale billeder af mine bøger
og dokumenter.Jeg har f.eks en side med sognebøger.
Det er så meningen at man kan trykke på en link
og se en side med en billede og en beskrivelse af
bogen eller dokumentet.Jeg kan ikke finde en god
måde at lægge billedet ind og tilføje tekst.Kan man
evt. lave en standardstørrelse på billederne?
Er der nogen der har en god løsning?
Hilsen kim.
www.kikope.com

Fra : Falcon

Dato : 10-08-03 02:33

Hejsa

Jee ser ikke anden udvej end, at du må programmer i ASP og lægge link ind i
en database.

Falon
www.it-nordjylland.dk

Fra : Medvind

Dato : 20-10-03 17:50

lav en side seperat med det store billede og teksten og luk det op i et
separat vindue/browser

--
Hilsen
Bent