Ræveapportering!!!!!!!!!!!!
Fra : Mars

Dato : 08-08-03 14:45

Nogen der har de vise sten til hvordan jeg får min Labrador til at apportere
ræv ??? han kan bestemt ikke lide den !!!!

Jeg har prøvet at lege det ind uden held, tvinge ham til det uden held
(tværtimod, så det er vi stoppet med )

Mvh

Martin

Fra : Jane Kiilerich

Dato : 08-08-03 14:53

Prøv først at bruge rævedummier (dummier med ræveskind).

Derefter kunne det da være sjovt at se hvad hunden ville sige til det
hvis ræven blev smidt på vand (jeg ved at det er unaturligt, men hundene
samler tit spåntant op fra vand).

Jane

Tlf.: 9838 3948 / 5059 3948
mail@Retrieverne.dk
http://www.Retrieverne.dk

Fra : Mars

Dato : 09-08-03 09:04

Hej

Det lyder faktisk som en god ide, det med at smide den i vand !!!! det vil
jeg prøve. Jeg har en passende størrelse rævehvalp i fryseren.

Flere hjerner tænker nu bedre :))

Martin