Net radio & Linux ??
Fra : Carsten

Dato : 08-08-03 09:44

Hej
Hvad skal der til for at kunne høre netradio på en Linux spand ?
/Carsten

Fra : Carsten Holck

Dato : 08-08-03 09:50

Carsten wrote:
> Hej
> Hvad skal der til for at kunne høre netradio på en Linux spand ?
mplayer f.ex samt evt. nogle plugin's

Carsten Holck

Malling Support ApS, Vesterbygade 14, DK-9520 Skørping, Denmark
Tel.: +45 9833 9688 Fax.: +45 9833 9687

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 08-08-03 10:19

Carsten Holck skrev:

> mplayer f.ex samt evt. nogle plugin's

Og så kan det være sjovt at hente musikken med PeerCast¹.

// Klaus

¹) Se <http://www.peercast.org/>.

Fra : Ukendt

Dato : 08-08-03 09:54

http://www.mplayerhq.hu/

--
Esben

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 08-08-03 13:27

Carsten skrev:

> Hej
> Hvad skal der til for at kunne høre netradio på en Linux spand ?

Jeg høre P3 på følgende måde:
mplayer http://www.dr.dk/netradio/p3-wmp.asx

--
Mvh. Peter.

Fra : Mikael Hansen

Dato : 08-08-03 20:26

Carsten wrote:
> Hej
> Hvad skal der til for at kunne høre netradio på en Linux spand ?
> /Carsten

RealPlayer findes også til Linux, den bruger jeg selv.

m.v.h. Mikael Hansen