httpd2 for restriktiv
Fra : Mikael Hansen

Dato : 08-08-03 01:52

Jeg ville gerne kunne få lov at få directory listings i den apache der
er i mandrake 9.1, men standartopsætningen tillader det tilsyneladende
ikke, og jeg synes ikke at jeg kan finde hvor i konfigurationsfilen der
skal rettes.

evt. er kunne det være nok at give en enkelt PC (IP adresse) adgang til
serveren.

Der er ikke port80 (http) adgang til maskine fra internettet p.g.a.
router der samtig udgør ADSL-modemmet.

så der burde ikke være de helt store sikkerhedshensyn at tage.

Ideen er at bruge maskinen som ekstra lagerplads.

m.v.h. Mikael Hansen

Fra : Thomas More

Dato : 08-08-03 10:39

Du finde en linie der minder om den her :

Options FollowSymLinks Includes

Og så lave den om til noget i den her stil :

Options Indexes FollowSymLinks Includes

Fra : Mikael Hansen

Dato : 09-08-03 00:03

Thomas More wrote:
> Du finde en linie der minder om den her :
>
> Options FollowSymLinks Includes
>
> Og så lave den om til noget i den her stil :
>
> Options Indexes FollowSymLinks Includes

Tak for tippet, men det var ikke nok at rette i det første jeg fandt,
men det lykkedes tilsidt.

m.v.h. Mikael