Makraler i Københavns havn
Fra : Hasse Larsen

Dato : 07-08-03 21:15

Jeg tog en tur i Københavns frihavn d 5 august, sammen med en kammerat, vi
satsede på at der var kommet Malraler til København, vi fiskede med flod og
sildestykker, der var masser af Makral, men jeg fik desværre kun 4 stk, min
makker fik ingen, men tog tilgængæld en stor Hornfisk og en enkelt pæn stor
spætte, da vi også havde en stang ude med bundsnører. Makralerne lå lige
over kiloet pr stk, og de blev røget dagen efter fangsten, og smagte
pragtfuldt

Fra : ancher bihlet

Dato : 07-08-03 22:10

flot fangst men hvor stod i og hvad tid på dagen

Fra : Henrik H

Dato : 08-08-03 09:00

Ja det vil jeg også gerne vide, da jeg har mine sidste dages ferie nu, og
har haft 3 nul dage &%(¤)/&%

: )

mvh

Henrik

Fra : Shsj

Dato : 09-08-03 16:53

"Hasse Larsen" <hasse@tdcspace.dk> wrote in message
> [...]
> spætte, da vi også havde en stang ude med bundsnører. Makralerne lå lige
> over kiloet pr stk, og de blev røget dagen efter fangsten, og smagte

Sig frem sig frem, hvor er fiskene henne??

VH.
Shsj

Fra : Henrik H

Dato : 09-08-03 19:14

Ja det er vi mange der gerne vil vide : ) skrev eller til den gode Hr. Hasse
Larsen , men hans mail er proppet, så måske han er på ferie øv

mvh

Henrik

Fra : Mads P. R. Jorgensen

Dato : 10-08-03 08:54

"Shsj" <Shsj@(FJERN)kabelnettet.dk> skrev i en meddelelse
$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> og
> min
> stor
>
> Sig frem sig frem, hvor er fiskene henne??

Jeg var ude ved Nordhavnstippen i går efter makreller, måske er 'Københavns
frihavn' det samme sted; kært barn har mange navne

I hvertfald var der meget strøm så det var svært at få blink og forfang ned
i den rette dybde, men en enkelt makrel blev det da til, dog ikke særligt
stor. Men de kan trods alt fanges derfra, så.

Det skyldes nok vejret, for ud over makrellerne blev der også observeret
sild derude i går

mvh
Mads

Fra : Henrik H

Dato : 10-08-03 09:24

Kool så er jeg der iaften : )

mvh

Henrik

Fra : Karsten Hammer Hanse~

Dato : 19-08-03 08:12

Går makrellerne hele vejen ned gennem havnen, eller stopper de oppe i de
store havnebassiner?

Hvad jeg egentlig mener er om man fanger fra Sjællandsbroen?

Og hvordan gik turen til Frihavnen, var der noget der bed?

mvh.
K.

Fra : Henrik H

Dato : 25-08-03 17:03

Hej, nåede det ikke, fik en masse arbejde, så jeg ved det faktisk ikke. : (

Henrik