HVor kan man fiske billigt på Island ??
Fra : Jakob

Dato : 07-08-03 15:03

Det ser ud til at jeg i arbejdssammenhæng skal en tur til Island. Derfor
ville jeg lige høre om der er nogen steder man kan komme til at fiske
uden at det koster en formue.

Jeg havde tænkt på noget ørredfiskeri da jeg hverken har penge eller
grej til de islandske laks

Venlig hilsen

Jakob

Fra : [9000] thorkild niel~

Dato : 07-08-03 20:21

Jakob wrote:

> [...]
> uden at det koster en formue.
>
> Jeg havde tænkt på noget ørredfiskeri da jeg hverken har penge eller

Der er nogle søer, hvor man kan fiske ørred. Billigt vil jeg ikke kalde det
- for nogle år siden lå det på ca. 250 danske kr for et dagkort.
Kystfiskeriet er også privatiseret, så der skal du også betale.

Jeg fik lov til at fiske gratis på kysten ved et vandrerhjem, hvor vi boede
(udmærket sted nord for Reykjavik, jeg kan finde navnet hvis du er
interesseret). Jeg havde kontakt med en fisk, men den bed ikke på.

Til gengæld oplevede jeg et kolosalt torskefiskeri på en bådtur arrangeret
af vandrerhjemsværten i Stykkisholmur.

--
------
Venlig hilsen

Teksten "bort" og "fjernes"
skal slettes fra min afsender-e-mailadresse.