Gigabyte 8KNXP Dual power system???
Fra : Ukendt

Dato : 06-08-03 21:49

Hej

Lige et spørgsmål angående Gigabyte 8KNXP, der følger et lille
indstikskort med til Dual Power System, er der nogen der ved hvad det
er til og skal det sættes i, eller er det blot en valgmulighede man
har. Jeg har ikke helt forstået hvad den skal gøre godt for og jeg
ville da helst slippe for at skulle sætte endnu en blæser ind i mit
kabinet.

//HM

Fra : --=Stone=--

Dato : 07-08-03 19:03

<> har. Jeg har ikke helt forstået hvad den skal gøre godt for og jeg
> ville da helst slippe for at skulle sætte endnu en blæser ind i mit
> kabinet.

Dual Power kortet er en lille strøm forsyning, som gør at du istedet for at
give dit system 3 faser med strøm, så tilføjer du 3 faser mere. Det betyder
at du får et mere stabilt system, specielt ved højt strøm forbrug ( ved
feks. OC ). DPS2 kan tilføje op til 150 A mere til dit system hvis det er
nødvendigt.

Se evt. test af kortet på www.tomshardware.com
Kortet ligger i den bedre del, dog ikke som bedst... men hvad, bare det har
det man skal bruge, og det har det i høj grad
Kan kun anbefale dette mobo.

Mvh
Steen
( glad ejer af GA-8KNXP Limitied edition )