Vision XLA saltvandsbestandigt ?
Fra : Risager

Dato : 06-08-03 18:33

Hej gruppe

Er der nogle kloge hoveder her i gruppen der kan forklare mig hvordan
Vision XLA modellerne kan være saltvandsbestandige, når den lille fjeder
der udgør knaren sidder udenfor spolen ?

Fra : Jacob Bech Hansen

Dato : 07-08-03 22:47

HEJ

Prøv og gå ind på den her side
http://www.123nu.dk/lystfiskeri/default.asp?opretny=yesbjaelke

Gå så ind i forum og søg på Vison Xla
det har været gennemgået der et par gange.

Mvh
Jacob

Fra : Risager

Dato : 09-08-03 21:01

"Jacob Bech Hansen" <jacob.bh@mail.dk> wrote in news:3f32c8ba$0$13258
$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

> [...]
> http://www.123nu.dk/lystfiskeri/default.asp?opretny=yesbjaelke
>
> Gå så ind i forum og søg på Vison Xla
> det har været gennemgået der et par gange.

Der stod alt hvad jeg ville vide