råd om fangst af fladfisk i als odde eller~
Fra : Lasse Engel Pedersen

Dato : 06-08-03 18:22

Hej,

Jeg har igennem en del år fisket i båd ved als odde(ved hadsund) og mest
fisket efter fladfisk her med forfang og sandorme. Men jeg synes ikke rigtig
jeg har fanget noget igennem de sidste 2-4 år. Er det fordi det er ved at
være dødt her, eller kan nogle give mig nogle råd? Jeg forsøger selv at
sejle frem og tilbage og prøve forskellige steder, men det er ikke rigtig
lykkedes for mig at fange nogle i år. Hvis nu jeg ikke kan fange fisk ved
als odde længere, er der så nogle andre steder i nærheden, jeg evt. kan
fange nogle? Ved Øster hurup eller lign. evt.?

Vil gerne høre om der er andre der har erfaringer i nærheden eller bare
generelt om fangst af fladfisk eller andre fisk fra båd for tiden Har
nemlig endelig fået støvet båd og motor af(som ellers havde sat sig fast...)
Så nu vil jeg gerne have nogle friske fisk! Jeg har også mulighed for
fiskning ved Livø og deromkring med båd, men ifølge min fader skulle der
ikke være noget at komme efter her... Er der bare generelt mangel på fisk
eller hvad? Min onkel har et engstykke til en å, og her har det heller ikke
været muligt for mig at fange noget !!! Skal jeg bare indse at jeg er
blevet dårligere med alderen, eller er der bare generelt mangel på fisk ALLE
steder? :(

Håber der er nogle, der kan hjælpe.

med venlig hilsen
Lasse Engel
ps nogle der ved, hvor meget et par nye årer koster, og hvor det er en god
ide at købe dem henne omkring hadsund og omegn?

Fra : Poul Chr.Sørensen

Dato : 06-08-03 21:04

Hej Lasse . Nu er vandtemperaturen lige til at bade i og de flade er søgt ud
på det dybe vand, omkring 7 m kurven siges der at være issinger.