p-sprøjte
Fra : Kai L J Rasmussen

Dato : 06-08-03 13:38

Hvor lang tid holder en P-sprøjte

--
Mojne Der Fra Kai

WWW.ABOU.DK

Fra : mathilde

Dato : 06-08-03 16:24

Kender til en hund der ikke kom i løbetid igen efter p-sprøjten, og
ejeren ville gerne have avlet, men det blev ikke til noget!

Mathilde.

http://www.kandu.dk/

Fra : Anne-Marie Prange

Dato : 06-08-03 22:10

"Kai L J Rasmussen" <klr@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor lang tid holder en P-sprøjte

Hold dig lang væk fra P-sprøjter til din hund .. jeg kender mange hunde der
har måtte aflives grundet kræft fordi de har fået P-sprøjter gennem et langt
liv .. hvis det er permanent at du ønsker at fritage din hund for løbetider
så vælg i stedet at få den kastreret .. bare en meningstilkendegivelse fra
en der altid lader sine tæver kastrere
hejhils fra Ami

Fra : Kurt Becher

Dato : 07-08-03 00:33

"Anne-Marie Prange" <woopie@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
løbetider
> så vælg i stedet at få den kastreret .. bare en meningstilkendegivelse fra

HØRT!!

Jeg har fået kastreret både min tæve og min han (ja, det hedder faktisk
kastreret på tæver, når man fjerner "det hele").

Hun blev meget skarp i løbetiden og pseudodrægtigheden hvilket gav hende
mange kontroverser med andre hunde. Det er faktisk overstået nu! HERLIGT!!!

Det samme gælder for min han. Mere medgørlig 1-årig hanhund skal man altså
lede længe efter... Pubertet - en by i Rusland!

MVH