automatisk bios upgrade
Fra : Ps

Dato : 06-08-03 09:18

Jeg er faldet over et firma, som opgraderer bios automatisk, dvs. man køber
en upgrade, downloader en zipfil - og executer. Intet bøvl med bootdiskette
osv.
De finder selv ud af hvilket version, man skal bruge, og så er det bare at
gå igang.
NOgen der har erfaring med dette? Er det fup, eller ok?
Se her:
http://www.esupport.com/biosupgrades/features.cfm

m.v.h.
Preben

Fra : webfactor

Dato : 06-08-03 09:55

"Ps" <pbsremove@adslhome.dk> wrote in message
> [...]
> gå igang.
> NOgen der har erfaring med dette? Er det fup, eller ok?

Jeg har købt en bios hos firmaet.Har ikke fået prøvet den endnu da jeg
samlede en anden computer og bruger en SUN skærm med opløsnings problemer så
billedet kommer først når jeg er i Windows.
men det skulle være ok at bruge Professionel Bios
Du bliver bedt om bios string sender så den og med posten bliver du bedt om
at købe den.I mit tilfælde gav jeg 29$ 210 Kr.Der gik ca.1-2 måned.
Nu skal jeg lige sige at fremgangsmåden er den samme som ved almindelig
Flashing.
Intet automatik der.
www.webfactor.dk

Fra : Ps

Dato : 06-08-03 13:55

> Nu skal jeg lige sige at fremgangsmåden er den samme som ved almindelig
> Flashing.
> Intet automatik der.

Nå så er der jo ikke vundet noget ved det, eller hvad? Jeg ville undgå selv
at skulle rode med diverse risikable flashmetoder - har ikke prøvet det før,
og er bange for at brænde bundkortet af.
Hvad er det så man betaler for? For som jeg forstår det, så koster det jo
ikke noget på den "gammeldags" facon?
Preben