Jeg mangler en sang !
Fra : Katja

Dato : 05-08-03 21:24

Hej'sa

Jeg står og skal til en 40 års fødselsdag og kunne godt tænke mig at have en
sjov sang med.

Jeg har prøvet at lede på nettet, men er ikke rigtigt faldet over noget
brugbart.

Ligger du inde med en sjov/god sang, som jeg evt. kan "få fngrene" i ?

Håber det er det rigtige sted, jeg har henvendt mig

Venligst
Katja

Fra : @m

Dato : 06-08-03 12:26

Hej Katja

Her er lige et par links

http://www.festsange.dk/
http://www.hverdagogfest.dk/
http://www.festdoktoren.dk/

Håber du kan bruge dem

Mvh
@m

Fra : Trinita

Dato : 06-08-03 16:09

"Katja" wrote

Prøv her: http://intra.nakskov-gym.dk/biblio/Guide2/side36.htm

Fra : Lotte

Dato : 06-08-03 21:08

Jeg har da et par sange eller to liggende i posen som er både frække og
sjove. Mail mig lige i morgen på ca@azlan.dk så skal jeg se hvad jeg kan
gøre

Hilsen Lotte

Fra : Katja