Php / Mysql fejl
Fra : Jakob Larsen

Dato : 05-08-03 19:54

Når jeg sætter det her inde i den tabel siger den det her :
Fejl

SQL-forespørgsel :

CREATE TABLE gbog(

id int( 6 ) PRIMARY KEY NOT NULL auto_increment,
navn varchar( 255 ) ,
mail varchar( 255 ) ,
msg text,
dato varchar( 255 )

MySQL returnerede:

You have an error in your SQL syntax. Check the manual that corresponds to
your MySQL server version for the right syntax to use near '' at line 6
TilbageHvad er der galt der ?...

Fra : Ukendt

Dato : 05-08-03 20:02

"Jakob Larsen" <6x121362@tiscali.dk> wrote in message
> [...]
>

> You have an error in your SQL syntax. Check the manual that corresponds
> your MySQL server version for the right syntax to use near '' at line 6

Ved ikke om det er fejlen men mangler du ikke en ) tilsidst?

Mvh
FB
--
Gratis SMS? Gratis Unlock? Gratis Java spil til din mobil?
--> www.DontDoIt.dk <-- Lidt af hvert til din mobil

Fra : Martin Møller Bæk

Dato : 05-08-03 22:44

"Jakob Larsen" <6x121362@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> CREATE TABLE gbog(
>
> id int( 6 ) PRIMARY KEY NOT NULL auto_increment,
> navn varchar( 255 ) ,
> mail varchar( 255 ) ,
> msg text,
> dato varchar( 255 )

Mangler der ikke en afsluttende parantes her.

Martin MB
www.yavi.dk
www.web2matic.dk