Ny fælg til cykel
Fra : Jesper Stocholm

Dato : 05-08-03 17:38

Jeg står desværre overfor at skulle have ny fælg (og eger) til mit baghjul.
Er der nogle af jer, der ved hvor det vil være en god idé at få det lavet
henne? Min lokale cykelhandler (2800 Lyngby)talte om en pris i omegnen af
kr. 800 for det - men hvis det kan findes billigere et andet sted, så er
jeg naturligvis meget interesseret.

Det skal være i Kbh-området - dvs ikke meget længere væk end postnr 3000.

Hvis dette er en forkert gruppe jeg poster i, så beklager jeg - men det var
den bedst egnede jeg kunne finde.

--
Jesper Stocholm - http://stocholm.dk
Fra Kidchen på kids.tv2.dk:

Fra : Henning

Dato : 05-08-03 20:01

On Tue, 5 Aug 2003 16:37:51 +0000 (UTC), Jesper Stocholm
<jespers@stocholm.invalid> wrote:

> [...]
>

>Hvis dette er en forkert gruppe jeg poster i, så beklager jeg - men det var

Prøv i news:dk.sport.cykling i stedet, det er her alle cyklisterne
gemmer sig

Henning
hsb@(fjernes)image.dk