/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
ADSL
#NavnPoint
BjarneD 1827
severino 1802
pallebhan.. 1510
srhansen 1200
Per.Frede.. 1168
e.c 970
Nordsted1 720
strarup 690
ostemanden 657
10  CLAN 640
Fejl på linie? (pro@ccess)
Fra : Tue Nørgaard


Dato : 04-04-01 00:35

Hejsa!

Omkring middagstid (3/4)mistede vi forbindelsen til internettet på min
ellers stabile pro@ccess...

Jeg kan ikke pinge routeren udefra(virker normalt fint) eller komme på
nettet indefra!

Jeg har checket at alt er som det bør:

I Siemens modemet, lyser : Power Sync og ATM fint grønt som de plejer... På
Speedstream routeren lyser Power,Test,Link grønt... Men der er ingen hul
igennem!

Ingen kabler har været ude...(de er checket og alt er her som det plejer) Og
jeg har prøvet et genstarte begge dele... Så bliver det hele bare pænt grønt
igen.

Pinger jeg indefra kommer der lys i WAN og LANR på routeren, og en sjælden
gang LANT (meget sjældent). Pinger jeg routeren indefra kommer der lys i
LANR og LANT

Linien er fejlmeldt til TDC (kl 14-15 3/4), men det virker stadig ikke... Er
der nogen der kan komme med et bud på hvad der er galt? Skulle det være
noget hos os, så ville det jo være rart at kunne fixe det uden at forstyrre
TDC mere end højst nødvendigt!

Jeg har prøvet at pille firewallen fra, og kun sætte en pc lige i routeren
(og tilpasset config), men det giver det samme!

Nogen gode ideer?

Have fun

Tue



 
 
Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177501
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408527
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste