Kender i denne grej-forhandler...???
Fra : Ukendt

Dato : 05-08-03 11:29

Hejsa.
Vi er nogle kollegaer som har planer om at gøre nogle indkøb/bestillinger
hos denne grej-forhandler i USA.
http://www.cabelas.com/.
Og som det jo nok kan ses, er der en hel del penge at spare. Men kender
nogen denne forretning og har nogen prøvet at bestille igennem deres katalog
ell. hj.side.
Vi vil gerne høre om ris/ros inden vi smider en masse penge i vores
bestillinger.

--
M.V.H
Thomas

Fra : Peter Lyngby

Dato : 05-08-03 12:22

Den fungerer fint, men du kan være ret sikker på at den bliver fortoldet i
DK.

vh. Peter

Fra : Martin Schjoldager

Dato : 05-08-03 12:34

prøv at se dette
http://www.123nu.dk/lystfiskeri/forum_display.asp?fv=&mode=uden_menu&menu=Fo
rum&messageNo=4&threadID=7444&Id=57498&place=gen&ark=

Fra : Ole Christensen

Dato : 05-08-03 13:05

Jeg har netop modtaget et ABU 4600 C5, fra Cabelas.
Hele forløbet var friktionsfrit, bortset fra at handelen tilsyneladende var
en 4-5 dage om at blive effektueret, men det er måske normen for et gigant
postordrefirma.
Ved indførelse vil der blive opkrævet told og moms af købspris + porto.
Derfor er det en fordel at bruge den billigste forsendelse (US postal
surface), hvis i har tålmodigheden til at vente de 5-6 uger transporten
varer. Dertil kommer jo ekspeditionstid hos firmaet og det danske toldvæsen.

Mvh

PS: Forresten er det et kanonhjul jeg har købt. Det føres ikke i Danmark men
Cabelas har det til en attraktiv pris - også når told og moms er lagt til.

Fra : Ukendt

Dato : 08-08-03 16:20

Ok, mange tak for svarende. Det lyder umildbart til at man lige skal tænke
sig om endnu engang og så lige regne lidt på om det i det hele taget kan
betale sig at bestille det derover p.g.a. div. told og moms m.m.

Skal jeg forstå det sådan, at deres forsendelsesomkostninger er nogle
procentdele af det samlet beløb som vi måtte bestille for, eller er der
faste takster alt efter hvormange kilo osv.

Men de har nu mange fine sager som frister utrolig meget.

Thomas.