Strøm til Soltek 75FRN2-L nforce2 ?
Fra : Skirk

Dato : 04-08-03 21:35

Hej

Jeg har købt et Soltek 75FRN2-L nforce2 board men min psu er kun en 300w med
et normalt atx strømstik. Jeg har smalet det hele men jeg får ikke noget
signal på skærmen, kan det være fordi jeg ikke har sat det der P4 agtige
strømstik i som jeg ikke har på min psu da jeg må skaffe en konverter først,
altså SKAL man forbinde det ?

MVH

Skirk

Fra : KeNzO

Dato : 04-08-03 21:43

den skal sættes i den der P4 stik

prøv at læs manualen der står at det anbefaldes.

Fra : Olesen

Dato : 04-08-03 22:17

"KeNzO" <kenzo21@sol.dk> skrev i en meddelelse
> den skal sættes i den der P4 stik

Er der et P4 stik på et AMD bundkort ???

Fra : Ukendt

Dato : 04-08-03 23:03

Olesen wrote:
> "KeNzO" <kenzo21@sol.dk> skrev i en meddelelse

> Er der et P4 stik på et AMD bundkort ???

Det er der også på mit Abit NF7 (nforce2).
Intel har ikke patent på det stik-design, så producenter af bundkort til
AMD genbruger bare idéen.

Fra : Skirk

Dato : 04-08-03 21:50

Ok så sådan en konverter vil kunne gøre det ?

Fra : KeNzO

Dato : 05-08-03 14:20

ja

Fra : Ukendt

Dato : 05-08-03 15:04

KeNzO wrote:
> ja

A: Det bytter rundt på den rækkefølge man normalt læser tekst på.
Q: Hvad er problemet i at skrive svaret før spørgsmålet?