Skjern Å igen
Fra : Leif

Dato : 04-08-03 20:10

hjælp mig lige:

Nogle siger man ikke må fiske i Skjern Å mellem 1½ time efter solnedgang
til 1½ time før solopgang, men jeg har set en del der fisker i dette
tidspunkt
og forespurgt siger nogle det gælder ikke for ål.

Men hvad så med en prægtig bi-fangst ala laks & havørred?

Er det på udvalgte strækninger der tales om eller??

på forhånd tak, Leif

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 04-08-03 21:02

"Leif" <Den fårduikke@her.dk> wrote

> Nogle siger man ikke må fiske i Skjern Å mellem 1½ time efter solnedgang
> til 1½ time før solopgang, men jeg har set en del der fisker i dette
> tidspunkt

Der er vist noget med, at forbudet mod natfiskeri kun gælder det retablerede
stræk.

Spørg eventuelt formanden for Skjernådalens Lystfiskerforening, Lars Lind -
llind@nypost.dk .

Han ved klar besked.

Knæk&Bræk!

- Jan

Fra : Leif

Dato : 07-08-03 08:37

Han er ikke lige til at få fat i, men hos Korsholm, Skjern fortæller Jacob,
at det drejer sig om strækningen nedstrøms Gjalbæk bro (Skjernådalens
Lystfiskerforeningens vand).

Mvh, Leif

Fra : Lars Lind

Dato : 07-08-03 22:41

Hej
Forbudet gælder Skjernåen inden for projektområdet, det vil siger fra Borris
fra den vestlige del af Borris lejren til Fjorden.
Lars Lind