Ny adresse på min hjemmeside
Fra : Birger Hartmann

Dato : 04-08-03 19:34

Min hjemmeside er flyttet fra http://medlem.spray.se/birgerha3

til www.bhartmann.dk.

Med venlig hilsen

Birger Hartmann

Fra : LisBJensen

Dato : 04-08-03 19:46

Hej Birger

Siden er IKKE tilgængelig.

Lis

http://www.kandu.dk/

Fra : stas

Dato : 04-08-03 19:55

"Birger Hartmann" skrev d. 04-08-03 19:34 dette indlæg :
> [...]

Søren larsen
http://stass.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : Birger Hartmann

Dato : 04-08-03 20:19

Hej igen

Jeg har lige prøvet linket og det virker godt nok hos mig.

Med venlig hilsen

Birger Hartmann

Fra : stas

Dato : 04-08-03 20:40

"Birger Hartmann" skrev d. 04-08-03 20:19 dette indlæg :
> Hej igen
>
> Jeg har lige prøvet linket og det virker godt nok hos mig.
>

> Med venlig hilsen
>
> Birger Hartmann
>
> Når jeg klikker får jeg fejl 404, ligeså hvis jeg skriver adressen
direkte.

Hilsen

Søren larsen
http://stass.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : LisBJensen

Dato : 04-08-03 21:04

"stas" skrev d. 04-08-03 20:40 dette indlæg :

> direkte.
>
> Hilsen
>
> Søren larsen
> http://stass.dk

> http://www.kandu.dk/

Er det en serverfejl??????????
Lis

http://www.kandu.dk/

Fra : LisBJensen

Dato : 04-08-03 20:42

Det er muligt at det vriker hos dig, men jeg får stadig at vide siden
ikke kan vises. ryd oversigten for filer under punktet Funktioner -
indstillinger og prøv så.

Lis

http://www.kandu.dk/

Fra : Birger Hartmann

Dato : 04-08-03 21:09

Hej

Nu har jeg ryddet alt i oversigten samt cookies og jeg kan stadig logge på
siden og jeg kan se at der er 11 online lige i øjebliket.

Med venlig hilsen

Birger Hartmann

Fra : Ulla Pedersen

Dato : 04-08-03 20:59

"Birger Hartmann" <birgerha@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej igen
>
> Jeg har lige prøvet linket og det virker godt nok hos mig.
>

> Med venlig hilsen
>
> Birger Hartmann

Hej

Den virker også godt nok her.

Venlig hilsen
Ulla

Fra : Kai Eskildsen Møller

Dato : 04-08-03 21:03

Siden kan fint ses her ved den tyske grænse

mvh
Kai E Møller

Fra : stas

Dato : 04-08-03 21:56

"Birger Hartmann" skrev d. 04-08-03 19:34 dette indlæg :
> Min hjemmeside er flyttet fra http://medlem.spray.se/birgerha3
>
> til www.bhartmann.dk.
>
> Med venlig hilsen
>
> Birger Hartmann
>

> Ja. nu virker det også her, jeg fjernede de 3 www, så skete der noget.

Fin side.

Søren Larsen
http://stass.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : Arne Feldborg

Dato : 04-08-03 22:42

"Birger Hartmann" <birgerha@tdcadsl.dk> skrev Mon, 4 Aug 2003 20:33:33
+0200

>til www.bhartmann.dk.

Der skal ikke være punktum til sidst.
Det skulle være: www.bhartmann.dk

--
mvh, A:\Feldborg

Folketælllinger Hammerum og Bøling herreder, kirkebøger Hammerum herred