p4 boxed og ny køler
Fra : stig klausen

Dato : 04-08-03 18:26

ka man fjerne den medfølgende køler på en intel p4 boxed version så man ka
sætte en bedre køler på.

og hvad renser jeg kølepasta af med .
læste at man kunne få meget ud af at bruge den rigtige kølepasta her.
http://www.hardwaretidende.dk/hard/emne/10
og så er jeg vel nødt til at rense helt rent inden det nye pasta kommes på.

stig

Fra : Jannik Ebbe Brich

Dato : 05-08-03 15:26

Sagtens.

Køleren er slet ikke monteret, den ligger bare i samme kasse.

Iøvrigt plejer de nu at være udemærkede.

Jannik