Jubii burde lukke deres post
Fra : Per Moreau

Dato : 04-08-03 14:33

Nu efter jeg har testet Jubii Mail i et stykke tid er jeg kommet til den
konklution at de burde lukke det fuldkommen.
Sendt 10 mails til samme adresse (falsk), ingen kom retur som man ellers
er vant til ved ens egen udbyder.
Sendte enda 10 mails til min egen adresse hos Get2Net, ingen kom frem
og det er 15 dage siden.
Serverfejl, den besked ser man alt for tit. I Hovedparten af tilfældende kan
man ikke engang komme ind for at se efter post fordi de gang på gang har
en serverfejl.
Konklution: Alt for ustabil mail og ikke værd tilmeldingen.
De burde lukke den mail service ned, så den konto jeg oprettede kan de
beholde.
Jubii Mail blev testet over en periode på 30 dage.

Mvh
Per M.
--
We´re gonna take you back, way back.
www.discomix80.net/

Fra : Ukendt

Dato : 04-08-03 14:54

Per Moreau skrev:

> De burde lukke den mail service ned, så den konto jeg oprettede kan de
> beholde.

Så må vi da håbe du får dine penge
tilbage :(

--
/Gevaldi
Har du mere end 4 linier i din signatur så læs her:

Fra : Ole :-\)

Dato : 04-08-03 15:53

Per Moreau skrev news:ygtXa.1643943$ZC.242590@news.easynews.com
> De burde lukke den mail service ned, så den konto jeg oprettede kan de
> beholde.

Jeg håber du kun har købt én måneds abonnement, det lyder skidt.... som alt
andet fra dem.

--
Venlig hilsen
Ole

Fra : Per Moreau

Dato : 04-08-03 21:50

" Ole " <spam@ads.føj> skrev i en meddelelse
> Per Moreau skrev news:ygtXa.1643943$ZC.242590@news.easynews.com
>
> Jeg håber du kun har købt én måneds abonnement, det lyder skidt.... som
> [...]

Jeg har ikke betalt noget som helst, jeg ville teste dem først for at se
om de er så gode som de påstår inden tegnebogen kom frem, og de er dumpet
på alle leder og kanter.

Mvh
Per M.

Fra : Palle Jensen

Dato : 05-08-03 06:27

Per Moreau wrote in

> Jeg har ikke betalt noget som helst, jeg ville teste dem først
> for at se om de er så gode som de påstår inden tegnebogen kom
> frem, og de er dumpet på alle leder og kanter.

Har du skrevet til dem og forklaret problemet?

--
Palle Jensen

Fra : Svend Olaf Mikkelsen

Dato : 05-08-03 09:46

On 05 Aug 2003 05:26:55 GMT, Palle Jensen
<palle.jensen@galprofessor.com> wrote:

>Per Moreau wrote in

>Har du skrevet til dem og forklaret problemet?

Hvorfor? Hvis problemet er som beskrevet, og de ikke selv kan se det
og løse det, kan man vist godt investere sine penge andetsteds.
--
Svend Olaf

Fra : Per Moreau

Dato : 05-08-03 14:47

"Svend Olaf Mikkelsen" <svolaf@inet.uni2.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor? Hvis problemet er som beskrevet, og de ikke selv kan se det
> og løse det, kan man vist godt investere sine penge andetsteds.
> --
> Svend Olaf

Det er også ganske imponerende, det første af de 10 breve er ankommet idag,
de er nummeretet 01/10 - 10/10.
Det er lige som at få snail mail fra den anden side af jordkloden.
Der var også blevet skrevet til Jubii, men lyst til at svare på det havde
den ikke.
Elendig service kan jeg kun sige.

Mvh
Per M.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 05-08-03 15:20

"Per Moreau" <gndsplitting@OH-NO@hotmail.com> skrev:

>Der var også blevet skrevet til Jubii, men lyst til at svare på det havde
>den ikke.

Det kan være svaret er på vej ...

--
Bertel
Min usenetstatistik er på vej tilbage - lidt begrænset i starten.