Mpman under W2k ?
Fra : Martin Jakob Larsen

Dato : 03-04-01 23:22

Hejsa

Er der nogen der kender nogle programmer til Win2000 eller Linux så jeg kan
overføre mp3'er til min MPman (www.mpman.com). Så vidt jeg kan finde ud af
findes der kun drivere til win9x, æv.

Mvh.
Martin Jakob Larsen
e-mail: mjl@mjl.dk

Fra : Roald Skødt Poulsen

Dato : 04-04-01 19:00

jeg tror da nok originaldriverne på cd'en også virker fint under w2k, det
gør det ihvertfald på min !

--
-- Rolig nu, Rom blev ikke brygget på en dag --
Martin Jakob Larsen <mjl@mjl.dk> skrev i en news:9adibl$s2f$1@sunsite.dk...

Fra : Martin Jakob Larsen

Dato : 05-04-01 00:01

Takker !

Du havde ret, softwaren på CD'en kunne godt installeres. Men når jeg prøver
at installere selve driveren påstår den at der ikke findes nogen information
i den .ini fil som ligger med på Cd'en. Hvad gør jeg så ??

Mvh.
Martin Jakob Larsen
e-mail: mjl@mjl.dk