OT: udnyt din pc...
Fra : Lars - \(Hillerød\)

Dato : 03-04-01 23:07

til noget fornuftigt...

Join "United Devices" og hjælp forskere med at finde en kur mod kræft.
Det koster ikke noget, til gengæld kan du være heldig at vinde præmier.
Du vil hjælpe forskere med at udregne hvad der svarer til millioner af
computertimer.
Princippet virker ved, at du installere et program på din pc'er.
Dette program vil lægge sig i baggrunden, med et lille icon i proceslinien.
Mens du bruger din pc'er til "lette" opgaver, så vil programmet udnytte resten
af ressourcerne. Faktisk bruges kun omkring 10% af processorens evner
ved fx. almindelig internet-surfing. Derfor er der masser af potentiale...

Klik ind her, og download programmet
http://members.ud.com/home.htm

Derefter kan du, hvis du har lyst, joine et team "PC's against cancer" som er et team
jeg har oprettet.

Med venligste hilsner

Lars Løfgreen

Fra : Stig Meyer Jensen

Dato : 05-04-01 14:20

"Lars - (Hillerød)" <lovegreenxxx@it.dk> skrev i en meddelelse
[snip]
> [...]
> af ressourcerne. Faktisk bruges kun omkring 10% af processorens evner
> ved fx. almindelig internet-surfing. Derfor er der masser af potentiale...

1. Hvad gør programmet rent faktisk??? (What's the catch?)
2. Hvad har det med netværk at gøre!?!

/Stig

Fra : Lars - \(Hillerød\)

Dato : 11-04-01 00:03

Programmet beregner en hulens masse udregninger vedr. molekyle-sammensætninger, for derved
måske at kunne finde potentielle redskaber i forskningen i mod kræft..

Jeg ved godt det er OT, men denne gruppe er en af de få som jeg regelmæssigt følger med i...
Og det har vel en smule med netværk at gøre alligevel, eller ?

Lars