ydelse på hhv. athlon t-bird og duron
Fra : Sune Engsig

Dato : 03-04-01 23:12

Hejsa

Hvis man har en duron 800 og en t bird 800, hvor stor er forskellen sådan ca
i ydelsen på de to?

Salutter

Sune

Fra : Butch

Dato : 04-04-01 08:18

"Sune Engsig" <engsig@hotmail.com> wrote in message
> Hejsa
>
> Hvis man har en duron 800 og en t bird 800, hvor stor er forskellen sådan
> [...]
Hej
Det kommer an på hvad du skal bruge maskinen til. I f.eks. spil er der
næsten ingen forskel. Kun i programmer som meget bruger cach rammen er der
forskel. Det er f.eks. prof. grafik programmer og video komprimerings
værktøjer.
Hilsen
Butch

Fra : Christian Pedersen

Dato : 04-04-01 14:11

> Det er f.eks. prof. grafik programmer og video komprimerings
> værktøjer.

Super duper, det var lige en oplysning jeg også kunne bruge til noget !!