Hundeområder - Skejby og Tranbjerg
Fra : Snavox

Dato : 03-08-03 16:03

Hej.

Jeg har set jer nævne hundeområder i Skejby og Tranbjerg. Hvor ligger de
helt præcist?

Jeg har forsøgt at søge på hundeskove, men det giver ingen resultater de to
steder.

Venlig hilsen

Poul

Fra : motleyman

Dato : 03-08-03 16:18

"Snavox" skrev d. 03-08-03 16:03 dette indlæg :
> [...]
>
> Venlig hilsen
>
> Poul
>
> Hej Poul, Skejbyvej i Skejby. ca.midt på. Lige overfor Aldi, der er
der en lille indkørsel med P-plads. Og 5 meter ude af bilen og du går
ind i "hundeskoven" som er et stort åbent areal, en eng faktisk. Med
tilhørende vandhuller og lidt skov. Et rigtigt dejligt sted for vovser.
Ikke indhegnet, men stort!

http://www.kandu.dk/

Fra : Snavox

Dato : 03-08-03 16:41

Hej igen.

> [...]
> ind i "hundeskoven" som er et stort åbent areal, en eng faktisk. Med
> tilhørende vandhuller og lidt skov. Et rigtigt dejligt sted for vovser.

Tak for svaret. Vi må ud og checke det ud, hundene og så mig.

Venlig hilsen

Poul