-tabindex
Fra : Is

Dato : 02-08-03 23:08

Hej

Man kan lave tabindex, men hvordan gør jeg så man ikke kommer til posten med
tab.tasten ??

--
Venlig hilsen
Erik Isager

Fra : Torben Brandt

Dato : 02-08-03 23:20

Is wrote:
> Man kan lave tabindex, men hvordan gør jeg så man ikke kommer til posten med
> tab.tasten ??

Det har ikke noget med ASP at gøre, da tab-tasten sidder hos brugeren :)

/Torben

Fra : terje

Dato : 03-08-03 00:14

http://www.w3.org/TR/html4/interact/forms.html#h-17.11.1

Fra : Is

Dato : 03-08-03 12:23

> http://www.w3.org/TR/html4/interact/forms.html#h-17.11.1

Tak

--
Venlig hilsen
Erik Isager

Fra : Is

Dato : 03-08-03 15:22

Det var

<input disabled...

jeg ledte efter

nåå efter at ha prøvet det lidt var det nok ikke lige det jeg ledte efter !!
Hvad er den rigtige gr til dette emne ?

--
Venlig hilsen
Erik Isager

Fra : Is

Dato : 03-08-03 12:19

--

undskyld ! men er der en gr for brugere ? :)

--
Venlig hilsen
Erik Isager

Fra : Torben Brandt

Dato : 03-08-03 13:24

Is wrote:
> undskyld ! men er der en gr for brugere ? :)

Ja, det vil typisk være dk.edb.internet.webdesign.html (der handler om
html og også tabindex) og dk.edb.internet.webdesign.clientside (der
handler om bl.a. javascript).
Se også <URL:http://www.usenet.dk/grupper.pl?list=dk.edb.internet.webdesign>

mvh Torben