Opdatering af pkgtools på NetBSD?
Fra : Kasper Nordal Lund

Dato : 02-08-03 17:08

Hej ng.

Jeg forsøger at installere et program via pkgsrc, og får besked på at mine
pkgtools skal opdateren, det forsøger jeg så, men får besked på at jeg
skal have "text" set installeret før jeg kan builde denne pakke - hvordan
installerer jeg text set ?

Her er beskeden jeg får:

Stop.
make: stopped in /usr/pkgsrc/net/nmap
# cd /usr/pkgsrc/pkgtools/pkg_install && make install
===> You need to have the 'text' set installed to build this package!
*** Error code 1

--
/Kasper

Fra : Kasper Nordal Lund

Dato : 03-08-03 08:41

On Sat, 02 Aug 2003 18:08:17 +0200, Kasper Nordal Lund wrote:

> [...]
> # cd /usr/pkgsrc/pkgtools/pkg_install && make install
> ===> You need to have the 'text' set installed to build this package!

Har fundet fejlen, jeg skulle hente text.tgz på ftp.NetBSD.org og
installere den.
--
/Kasper