mysql_fetch_array(): supplied argument is ~
Fra : René Haagen

Dato : 02-08-03 11:12

mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource

betyder det at mysql_fetch_array(): ikke er en brugbar funktion, eller er
det fordi min udbyder skulle opdatere sin mysql ??

jeg har den her fra
http://hotwired.lycos.com/webmonkey/99/21/index3a_page2.html?tw=programming

newbee i php og mysql

René

Fra : René Haagen

Dato : 02-08-03 11:17

"René Haagen" <rene@haagen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> betyder det at mysql_fetch_array(): ikke er en brugbar funktion, eller er
> det fordi min udbyder skulle opdatere sin mysql ??

har fundet ud af det...

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 02-08-03 13:50

René Haagen skrev:

> har fundet ud af det...

Godt
og som du måske fandt ud af... så tyder din fejlmeddelse ofte på en fejl i
din query.
--
Mvh. Peter.