animering
Fra : Bo Rattenborg

Dato : 03-04-01 21:42

på siden http://www.ultrashock.com/ er der under feltet FlashChallange en
'ting' der jævnligt vender sig.
Laves dette i Flash eller er det et filmklip af en eller anden art ?

Mvh
Bo

Fra : Allan Møller

Dato : 03-04-01 22:25

> på siden http://www.ultrashock.com/ er der under feltet FlashChallange en
> 'ting' der jævnligt vender sig.
> Laves dette i Flash eller er det et filmklip af en eller anden art ?

Det er lavet i Flash.

Mvh. Allan

Fra : Bo Rattenborg

Dato : 04-04-01 07:41

> Det er lavet i Flash.

Hmm kan du eller andre i gruppen evt. uddybe det lidt ?

Mvh
Bo

Fra : Tor Fruergaard

Dato : 04-04-01 20:14

Dem der har lavet det, har højst sandsynligt lavet en 3d animation, renderet
den som enkelt bitmaps, importeret dem i flash, tegnet ovenpå dem med
flash's egne tegneredskaber og til sidst fjernet alle bitmaps. Eller også
har de brugt swift3d, vecta3d eller amorphium.

Tjek bilen der står på gulvet i lillebrors hule: www.lillebror.dk . Den er
lavet efter førstnævnte metode.

Venlig hilsen Tor Fruergaard

Fra : spam]@mail.dk (Bo Ra~

Dato : 10-04-01 09:35

On Wed, 4 Apr 2001 21:14:24 +0200, "Tor Fruergaard"
<tor@tegninger.com> wrote:

> [...]
>flash's egne tegneredskaber og til sidst fjernet alle bitmaps. Eller også
>har de brugt swift3d, vecta3d eller amorphium.

Jeps - jeg takker mange gange. Jeg prøvede med en animation lavet i
3dsmax hvorefter jeg tracede animationen [bitmap].

hvis det skulle have nogens interesse kan reultatet kan ses på:
www.rattenborg.com/flash hvilket er mit første spæde forsøg med flash.

/bo

ps. det er skide irreterende at man ikke kan lave tekst uden
anti-alize

Fra : Michael Peo

Dato : 24-04-01 18:59

...jammen det kan man da også godt bo!??
Vi har brugt en del "alized" tekst på: www.basecamp.dk

/peo
Bandage