Creativ Konflikt??
Fra : Rasmus Klitgaard-Nie~

Dato : 03-04-01 21:32

Er der andre der har oplevet en underlig opførsel med Creative Dxr3 DVD
kort og Creative PCI 128?
Jeg får en fejl i ENC2W9X.DLL hver gang jeg prøver at spille en DVD
(Nyeste drivere prøvet, uden held. Hollywood+ Driverne, der også burde
virke, vil heller ikke)

Er der andre Creative Lydkort der eventuelt ville virke bedre?
--
>o ********* PINKY! aka. Rasmus Klitgaard-Nielsen *********
<()> **** Mad Programmer - Commodore Freak - ABP regular ****
^^ "Can't sing. Can't dance. Can handle a sword a little."
-- Victor's resume (Terry Pratchett, Moving Pictures)

Fra : Lars - \(Hillerød\)

Dato : 03-04-01 21:42

prøv at sætte dit PCI128 i en anden port..

Lars

Fra : Rasmus Klitgaard-Nie~

Dato : 03-04-01 21:50

"Lars - (Hillerød)" wrote:

> prøv at sætte dit PCI128 i en anden port..

nå ja, det har jeg sørme osse prøvet... ingen gevinst...

Fra : Lars - \(Hillerød\)

Dato : 04-04-01 19:05

hmm... prøv at skrive til Creatives support
Jeg ved ikke hvilken driver der bruger ENC2W9X.DLL
det kan være du kan finde en nyere på nettet, prøv fx. google.com
(jeg vil næsten vædde med at andre har haft samme problem før dig... )

Lars

Fra : Rasmus Klitgaard-Nie~

Dato : 04-04-01 19:36

"Lars - (Hillerød)" wrote:

> [...]
> det kan være du kan finde en nyere på nettet, prøv fx. google.com
> (jeg vil næsten vædde med at andre har haft samme problem før dig... )

Tjah... en lille geninstallation af Windows og skidtet kører! (Dårlig
karma? :)
Det var åbenbart rækkefølgen (DVD -> LYD) der skulle være (LYD -> DVD)
Who could have guessed...

ObASCii:

.-----.
|+++++|